2011. augusztus 12., péntek

itt van újra

Eltűntem egy kis időre - nyári mellékhatás. Lassan kezdődik a "minden", igyekszem megfelelően hozzáállni..  Egy kis zene, ízelítőül az éppeni állapothoz: Tanita Tikaram - twist in my sobriety

http://www.youtube.com/watch?v=wXSTe9YMCKo&feature=player_embedded

Legyen ez egy másik város valahol a földön túl. (Lora dalszöveg) Elvágyom, vagy nem vágyom, maradnék, de miért, bár elmenni sem lehetne, hisz domináns részem úgyis itt marad, s fél élettel nem lehet. Hét élet kellene, mint Will Smithnek, és mind a hetet odaajándékozni, és nem törődni magammal.. 
Hiány: hiányzol, hiányzik, hiányozna, és mégis itt vagyok egyedül.
"az este nem lel senki rád,
az este sírva, késve
hiába járják pitvarod:
csak én látlak. Vagy én se."

Épp én sem, és más sem és hiába rejted magad, eljutok feléd.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése